VERSLO CENTRO ADMINISTRATORĖ (-ius) (NT objektų valdymas ir biurų nuoma)
Apie įmonę
Mūsų klientė - įmonė, daugiau nei 25 metų sėkmingai veikianti Nyderlanduose Vokietijoje, Danijoje, Norvegijoje ir Lietuvoje. Įmonės veikla - Verslo centrų turto administravimas ir biuro nuomos paslaugos.
Darbo turinys:
- Verslo centro lankytojų ir klientų informavimas, komunikacijos srautų valdymas;
- Nuolatinė komunikacija su verslo centro patalpų nuomininkais;
- Verslo centro nuomininkų nuomos sutarčių administravimas;
- Verslo centro bendrų erdvių tvarkos priežiūra.
Reikalavimai kandidatams/ -ėms:
- Aukštasis išsilavinimas;
- 2+ metų panašaus darbo patirtis;
- B1-B2 lygio anglų kalbos mokėjimas;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Pareigingumas, kruopštumas, atsakingumas, organizuotumas;
- Sugebėjimas dirbti dinamiškoje darbo aplinkoje.
Įmonė siūlo už darbą:
- Stabilų 1200 - 1400 eurų/mėn. neto atlyginimą, priklausantį nuo turimos patirties ir adaptacijos kompanijoje;
- Kvalifikacijos tobulinimo kursus;
- Galimybę išmokti apskaitos ir marketingo pagrindų;
- Moderniai įrengtą darbo vietą miesto centre.
Planuojamas įdarbinimas: Iš karto
Konfidencialumas garantuotas
pasiūlymo - užsiregistruokite,
susisieksime